UNIWERSALNY MAKIJAŻ DO SZKOŁY I PRACY

Cześć dziewczyny! Dzisiaj przychodzę do Was z krótkim postem z dziennym makijażem wykonanym paletką naturalnych cieni z My Secret. ...

Cześć dziewczyny!

Dzisiaj przychodzę do Was z krótkim postem z dziennym makijażem wykonanym paletką naturalnych cieni z My Secret.






Jak widzicie cały makijaż jest delikatny, jedyne, co można odjąć to kreska, którą wykonałam cieniem.

Kosmetyki, których użyłam: 


Twarz:
- Kremm CC Bourjois 31
- Puder Rimmel Stay Matter Transparent
- Korektor pod oczy paleta kamuflaży z Makeup Revolution Light
- Korektor na wypryski Catrice camuflage 100 Ivory
- Bronzer Puder Sephora 59
- Róż Sephora 08
- Rozświetlacz Lovely Gold
Oczy:
- Paletka My Secret
- Kredka biała Nyx
- Tusz do rzęs Wibo Extrime Lashes
- Czarny i perłowy cień paleta Makeup Revolution Death by chocolate
Brwi:
- Cień z palety Makeup Revolution Death by chocolate
Usta:
- Pomadka Golden Rose




Jak Wam się podoba makijaż? Malujecie się do szkoły/pracy? Piszcie koniecznie

PS. Oprócz poczty, na której możecie się ze mną skontaktować prywatnie
teenageladym@gmail.com
Założyłam niedawno aska, jeśli macie jakieś pytania śmiało piszczcie, na wszystkie odpowiem!
ask.fm/teenageladym


You Might Also Like

19 komentarze

  1. Bardzo ładny makijaż, taki delikatny.. uwielbiam takie makijaże.♥

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny makijaż, takie są najładniejsze. Czekam na kolejny post ;* / Alicja

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! a moglabys kiedys pokazac nam jasny makijaz wyjsciowy dla 15latki? Najlepiej krok po kroku ;) byloby genialnie! x

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż!
    Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie masz długie rzęsy! *0*

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie wygląda ta biała kredka na lini wodnej :)

    kolorowaradosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Ci pasuje taki makijaż. U mnie kreska zawsze wygląda strasznie wulgarnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny makijaż! :)) śliczne oczy masz;*
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny makijaż :D
    Black

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiem, że to może lekka dyskryminacja, ale uwielbiam patrzec na makijaże robione przez tak ładne dziewczyny jak Ty :) Bardzo podobaja mi się Twoje brwi :)
    http://seductiveye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny makijaż, strasznie podobają mi się takie delikatne. Szczególnie dobre są one do szkoły. Ja póki jeszcze nie mam tych umiejętności malowania cieniami (ale pracuję nad tym cały czas) robię tylko kreski, czasem tylko bawię sie matowymi i złotymi cieniami, ale są mocno mocno delikatne :)

    NIEPOZORNIE INTELIGENTNA

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie, chociaż ja zamiast białej kredki zdecydowałabym się na bardziej kremową, ale to tylko taki szczególik :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny makijaż! Chciałabym umieć tak malować kreski. Jeszcze trochę i może też nabiorę wprawy! :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny makijaż :))

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny makijaż! Tylko brwi wydają mi się za duże. Ale za to rzęsy pięknie rozczesane! Wygląają jak sztuczne! Zakochałam się w nich :)

    Brakuje mi Ciebie na moim blogu! sszuminska.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  16. boski post i zdjęcia :D śliczne oczka *.*
    zapraszam do mnie a jesli się spodoba to zachęcam do obserwacji :Dhttp://bbypattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Makijaż idealny, ale oczy to rzeczywiście masz cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Makijaż przepiękny! Zazdroszczę Ci, bo mimo iz mam 17 lat nie przepadam za malowaniem, a przede wszystkim wgl nie umiem. Podejżewam, że gdybym sama zrobiła sobie makijaż to nie wyszłabym z domu w nim :D Po prostu nie mam do tego dary ;/
    a tak wgl to niedawno założyłam bloga więc zachęcam do zajrzenia i pozostnia na dłużej :)
    będę bardzo wdzięczna i odwdzięcze się :*

    dziewietnascieminut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny makijaż!:)
    zapraszam!
    http://mojemysli-agniecha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images