ULUBIEŃCY - KWIECIEŃ 2015

Cześć dziewczyny! Przychodzę dziś do Was z ulubieńcami minionego miesiąca. Nie było tego dużo,jednak znalazło się kilka perełek. Od razu...

Cześć dziewczyny!

Przychodzę dziś do Was z ulubieńcami minionego miesiąca. Nie było tego dużo,jednak znalazło się kilka perełek.

Od razu przepraszam, że zdjęcia nie są moje, ale póki co nie mam dostępu do dobrej jakości aparatu.

Makijaż:


Lovely Gold Highligter - Kupiony za niewiele ponad 8zł. Obecnie ulubiony rozświetlacz. Używałam go dzień w dzień i jestem zachwycona. Dostępna jest również wersja silver. która ma tak samo piękny kolor, jednak mi skradła serce wersja jaką mam. Rozświetlacz daje piękną, złotą taflę koloru, można uzyskać nim efekt mokrej skóry. Utrzymuję się na skórze cały dzień i jest wydajny.


Podkład Loreal True Match w kolorze D1W1 - Przyznam szczerze, że po jego zakupie średnio się z nim polubiłam. Plułam sobie w brodę, że wydałam na niego ponad 40zł, a okazał się takim bublem. Teraz już wiem, że to wszystko było jedynie winą złego kremu pod makijaż. Teraz w duecie z kremem ziaja biała herbata spisuje się fenomenalnie. Podkład jest długotrwały, matuje, nie waży się i nie zbiera w zmarszczkach. Dodatkowo ma piękny odcień wpadający w żółte tony. Nakładam go pędzlem z RT skunksem lub gąbką glamsponge. W obu wersjach spisuje się świetnie. Jego ogromnym plusem jest dobre krycie i brak zmiany koloru na ciemniejszy po nałożeniu. 


Eyeliner Sephora Fancy Blue - Eyeliner po który sięgałam stosunkowo często w tym miesiącu. Pokochałam go za kolor i trwałość. Zdecydowanie mój must have na sezon wiosenno-letni. Jako że stałam się maniaczką kolorowych eyeliner'ów ten stoi u mnie na honorowym, pierwszym miejscu. Nasycony kolor daje pełne krycie już po jednym pociągnięciu aplikatorem. Jego ogromnym plusem jest również to, że się nie kruszy. Aplikator jest w formie gąbeczki, co dodatkowo ułatwia mi aplikacje. 


Brozer Makeup Academy 03 - Bronzer według mnie idealny na lato. Ma ciepłą tonację, jednak nie jest on pomarańczowy, idealnie nadaje się do opalenia twarzy i nadania jej konturu. Jest to matowy kolor z lekko satynowym wykończeniem. Nie ściera się i nie pyli. Jak dla mnie bronzer na piątkę z plusem. 



Paznokcie:


Golder Rose Color Expert 101 - na twarzy królują u mnie kolory, jednak na paznokciach w kwietniu gościły u mnie dwa stonowane kolory. Jednym z nich jest właśnie ten, 'nudziakowy' kolor, który nie rzuca się w oczy, jednak nadaje dłoniom delikatności i elegancji. Kolor idealny dla osób, które do szkoły czy pracy nie za bardzo mogą malować paznokcie. U mnie ten lakier utrzymuje się średnio 4 dni. (zdjecie to niestety nie oddaje prawdziwego koloru. Polecam zajrzeć na google grafika)



Golden Rose Rich Color 113 - Kolor pozostawiony w neutralnej tonacji, tak jak poprzednik. Ten wpada w szarości. Określiłabym go jako kolor toupe w jasnej wersji. Niestety nie spełnia obietnicy producenta, jaką jest pełne krycie po jednej warstwie, ale wybaczam mu to. Utrzymuje się również koło 4 dni. 



Pielęgnacja: 


Maść z witaminą A - Podejrzewam, że będzie to również ulubieniec roku. Zakochałam się w działaniu tej maści. Dobrze nawilża i przede wszystkim nie zapycha. Uwielbiam i polecam serdecznie nie tylko do twarzy, ale również do rąk, stóp i suchych miejsc na skórze.


Odżywka do włosów w sprayu marki Farmona regenerująca - Odżywka przede wszystkim pomaga mi w rozczesywaniu włosów po myciu ich, czy poprawia diametralnie moją kondycje włosów? Trudno stwierdzić, bo używam również innych produktów. Piękny zapach dodatkowo zachęca do używania. Dużym plusem jest brak alkoholu i parabenów.  



To by było wszystko, jeśli chodzi o ulubieńców minionego miesiąca. Napiszcie mi, czy wpadło Wam coś w oko. A może któryś z tych produktów jest również Waszym ulubieńcem? Piszcie koniecznie

Buziaki
- Moniczka.


You Might Also Like

17 komentarze

  1. W oko wpadła mi odźywka do włosów! Lubie dbać o moje kudłacze, więc chyba ją zakupie :)

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjęciowymi  
    Nowa sesja zdjęciowa- GEISHA.
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/05/geisha.html

    OdpowiedzUsuń
  2. rozświetlacz wibo maałem genialny efekt jak za tę cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rownież bardzo lubię te lakiery z golden rosę. Sa cudowne i to za taka cenę :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam ten podkład i bardzo go lubię :) Jest bardzo lekki - ja akurat mam odcień N1 :)

    urodazakupyrecenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. słyszałam, że szminki Golden Rose cieszą się wielką popularnością i są fajne i tanie -testowałaś? :)
    ps. super blog! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 3 z podstawowej serii w czarnym, kwadratowym opakowaniu i oprócz tego, że śmierdzą typową babcią(?) to są super. No i mam jeszcze jedną z serii Vision Expert, chyba tak nazywa się ta seria i również są trwałe. Już długi czas wybieram się po szminki velvet matt, ale jakoś nigdy mi nie po drodze do stoiska GR.

      Usuń
  6. Świetni , kosmetyczni ulubieńcy ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko wygląda bardzo zachęcająco ;) Nie używałam tych produktów oprócz lakierów golden rose które są na prawde fenomenalne ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post! Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno uczciwie się odwdzięczę :) Poklikałabyś w linki? To dla mnie bardzo ważne, ja zrobię to samo u Ciebie :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Posiadam podkład loreal- u mnie nie spisuje się najlepiej i juz go nie używam, ale to pewnie kwestia cery. Dobry wpis, niektóre kosmetyki całkiem tanie. Może zwrócę na nie uwagę, jak będę w drogerii.
    Pozdrawiam.
    Karmenss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam lakiery Golden Rose, ale tego jeszcze nie próbowałam.

    http://artspektrum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Rowniez uzywam tego podkladu z Lloreal i tego bronzera z Mua na codzien i dla mnie rowniez sa genialne! Musze wreszcie zakupic ten rozswietlacz z lovely. Wszyscy polecaja, a cena taka przystepna :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam lakiery z golden rose tak samo jak z rimmel, wybrałaś śliczne kolory!
    Muszę wypróbować tą maść, mam strasznie suche dłonie.

    Będzie mi miło jeśli zostawisz coś po sobie na moim blogu ♥
    JuliaPoborczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Te lakiery są świetne - mają też super kolor :) P

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy blog :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam maść ochronną z wit,A
    Świetny blog! Zostaję na dłużej.

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images