MAKIJAŻ - PALETKA WIBO SILK WEAR

Hej dziewczyny! Zapraszam na posta, w którym pokażę Wam prosty makijaż paletką marki Wibo z serii Silk Wear. Chciałam Wam pokazać jak w łat...

Hej dziewczyny!
Zapraszam na posta, w którym pokażę Wam prosty makijaż paletką marki Wibo z serii Silk Wear. Chciałam Wam pokazać jak w łatwy sposób i za małe pieniądze zrobić przyzwoity makeup.

Paletkę cieni kupiłam w kiosku i zapłaciłam za nią niecałe 7zł. Możecie ją śmiało dostać w każdym Rossmannie w różnych wersjach kolorystycznych. Ja wybrałam tą najbardziej neutralną i uniwersalną.

Paletka jest mała i poręczna, wykonana jest z całkiem dobrego plastiku, w środku znajdziemy cztery cienie i dwustronny aplikator. Dwa cienie są z małymi drobinkami, a dwa matowe. Jednak śmiało mogę powiedzieć, że tak naprawdę wszystkie są matowe, bowiem po roztarciu drobinki znikają.
Na odwrocie opakowania jest przykładowy makijaż jaki możemy wykonać za pomocą tych cieni.




Jakość cieni nie powala na głowę, lecz nie jest też najgorsza. Przyznaję, że jak za te pieniądze jakość jest całkiem w porządku. Fakt, że trzeba dokładać kilka razy koloru jeśli chce się otrzymać bardziej natężony odcień, ale to nie jest aż tak bardzo uciążliwe. 
Minusem tej paletki jest rozmieszczenie cieni. Desing jaki chciała stworzyć firma nijak ma się do praktyczności produktu. Cienie w środku bardzo trudno nabiera się na większy pędzelek, co jest nieco drażniące. 



Dużym plusem tej paletki jest możliwość wykonania makijażu dziennego i wieczorowego. Ja dobrałam kolory i ich natężenie tworząc makijaż dzienny. 


  • Pierwszym krokiem jest rozprowadzenie najjaśniejszego cienia z palety na całą powiekę, aż po sam łuk brwiowy. Użyłam do tego płaskiego pędzelka.
  • Drugim krokiem jest użycie jasnego brązu do zaznaczenia załamania powieki. Użyłam pędzla do rozcierania.
  • Trzecim krokiem jest nałożenie małym pędzlem ciemnego brązu w zewnętrznym kąciku, aby pogłębić załamanie i przyciemnić zewnętrzną część oka. Cień nakładałam lekko wilgotnym pędzlem. Użyłam małej kuleczki. Można zamiennie użyć aplikatora. 
  • Czwartym krokiem było roztarcie granicy między jasnym a ciemnym cieniem. Jako że po roztarciu cień tracił na intensywności te dwa kroki powtarzałam kilka razy, aby uzyskać pożądany efekt.
  • Piątym krokiem jest nałożenie na dolną powiekę fioletowego cienia i roztarcie go. Użyłam do tego celu malutkiego pędzelka języczkowego.
  • Szóstym krokiem jest nałożenie perłowego cienia w kącik wewnętrzny. Ja użyłam tu akurat rozświetlacza. Na linię wodną naniosłam białą kredkę, aby powiększyć optycznie oko, a następnie wytuszowałam rzęsy. 
Wbrew pozorom to bardzo prosty w wykonaniu makijaż. Gdyby się uprzeć można byłoby go wykonać jedynie za pomocą aplikatora i pędzla do rozcierania.





Pędzle, których użyłam do makijażu twarzy i oczu:


Twarz:
  • Rozświetlacz - Real Techniques
  • Róż - Glam Brush T5
  • Bronzer - Hakuro H21
  • Konturowanie twarzy - Zoeva 110 Face Shape
Podkład nakładałam gąbką glamsponge.

Oczy:
  • Dolna powieka - Inglot 13P
  • Załamanie - Hakuro H74
  • Cała powieka - Hakruro H79
  • Zewnętrzny kącik - Inglot 8OHP
  • Brwi - Sephora 90
Kosmetyki, których użyłam


  • Podkład - Revlon Color Stay 150 Buff
  • Korektor/baza pod cienie - Maybelline Affinitone 02
  • Korektor rozświetlający pod oczy - Kobo Face Ilumination 
  • Puder - Catrice Prime and Fine
  • Bronzer - Makeup Academy 03
  • Róż - Mais 02 (róż ze sklepu za 2,50)
  • Rozświetlacz - Lovely Gold
  • Kontur twarzy - Inglot puder HD 505 (nie ma na zdjęciu)
  • Cień do brwi - Makeup Revolution paleta Death by chocolate (x)
  • Biała kredka - Catrice Kohl Kajal
  • Tusze do rzęs - Essence I love Extrime/ Lovely Volume Booster 


Jak Wam się podoba makijaż? Miałyście styczność z tą paletką? Chcecie więcej tego typu tutoriali?
Piszcie koniecznie

Buziaki
- Moniczka 



You Might Also Like

4 komentarze

  1. jeju, ale śliczny makijaż! bardzo pasuje do Twoich oczu :) jestem zdecydowanie za dodawaniem tego typu postów. a i jeszcze jedno - masz idealne brwi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż? Podobał mi się jak najbardziej! Takie poradniki jak najbardziej mi się podobają. Twoje opisy niektórych rzeczy czasami zadziwiają ;) Lubie je i tyle.
    Ps. Jesteś ładna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny makijaż! Powinnaś dodawać jak najbardziej takie tutoriale! Poza tym, masz śliczną urodę :) // Ali :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kolorki i makijaż świetny, biała kredka idealnie go uzupełnia :)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images